Με απόλυτη επιτυχία, θρησκευτική ευλάβεια και πλούσια συναισθήματα ολοκληρώθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου η μονοήμερη προσκυνηματική εκδρομή που διοργάνωσε ο Ιερός Ναός Αγίου Αποστόλου Ανδρέα Λαυρίου, στο πανέμορφο νησί της Κύθνου.
Οι ενορίτες και οι φίλοι του Ναού συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί στο κεντρικό λιμάνι του Λαυρίου και αναχώρησαν με το πλοίο «Μακεδών». Φτάνοντας στην Κύθνο, οι προσκυνητές επιβιβάστηκαν σε πούλμαν με κατεύθυνση το Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Κανάλας. Εκεί, σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, τελέστηκε Ιερά Παράκληση και Αρτοκλασία από τον Εφημέριο του Ναού μας, π. Κωνσταντίνο Συρίγο, ο οποίος πλαισίωσε πνευματικά τους εκδρομείς και μετέφερε τις πατρικές ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας, με τους πιστούς να εναποθέτουν τις προσευχές τους στη Χάρη της Κυρίας Θεοτόκου.
Το πρόγραμμα του Προσκυνήματος περιελάμβανε επίσης:
- Προσκύνημα στον Ιερό Ναό της Αγίας Καλλιόπης.
- Περιήγηση στα γραφικά σοκάκια της Χώρας της Κύθνου, όπου οι εκδρομείς είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την τοπική κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και παράδοση.
- Γεύμα και ξεκούραση στον Μέριχα, το παραδοσιακό και απάνεμο λιμάνι του νησιού.
Το απόγευμα, γεμάτοι από πνευματική ωφέλεια, όμορφες εικόνες και με ενισχυμένους τους δεσμούς της ενοριακής μας κοινότητας, οι συμμετέχοντες πήραν τον δρόμο της επιστροφής για το Λαύριο.
Εκ της Γραμματείας του Ιερού Ναού
Ανάλογες πνευματικές και πολιτιστικές δραστηριότητες θα συνεχιστούν και στο μέλλον.
























































































