
3ημερη Εκδρομή στην Σέριφο


Με απόλυτη επιτυχία, θρησκευτική ευλάβεια και πλούσια συναισθήματα ολοκληρώθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου η μονοήμερη προσκυνηματική εκδρομή που διοργάνωσε ο Ιερός Ναός Αγίου Αποστόλου Ανδρέα Λαυρίου, στο πανέμορφο νησί της Κύθνου.
Οι ενορίτες και οι φίλοι του Ναού συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί στο κεντρικό λιμάνι του Λαυρίου και αναχώρησαν με το πλοίο «Μακεδών». Φτάνοντας στην Κύθνο, οι προσκυνητές επιβιβάστηκαν σε πούλμαν με κατεύθυνση το Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Κανάλας. Εκεί, σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, τελέστηκε Ιερά Παράκληση και Αρτοκλασία από τον Εφημέριο του Ναού μας, π. Κωνσταντίνο Συρίγο, ο οποίος πλαισίωσε πνευματικά τους εκδρομείς και μετέφερε τις πατρικές ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας, με τους πιστούς να εναποθέτουν τις προσευχές τους στη Χάρη της Κυρίας Θεοτόκου.
Το πρόγραμμα του Προσκυνήματος περιελάμβανε επίσης:
Το απόγευμα, γεμάτοι από πνευματική ωφέλεια, όμορφες εικόνες και με ενισχυμένους τους δεσμούς της ενοριακής μας κοινότητας, οι συμμετέχοντες πήραν τον δρόμο της επιστροφής για το Λαύριο.
Εκ της Γραμματείας του Ιερού Ναού
Ανάλογες πνευματικές και πολιτιστικές δραστηριότητες θα συνεχιστούν και στο μέλλον.
































Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος θα ιερουργήσει στον Ιερό Ναό Αγίου Αποστόλου Ανδρέα Λαυρίου.
Εκ της γραμματείας του Ιερού Ναου


Προσκυνητές από την ενορία μας, εχθές Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, επισκέφθηκαν το Ιερό Ησυχαστήριο Κοιμήσεως Θεοτόκου Βάρης Κορωπίου. Ο πατέρας Κωνσταντίνος έψαλε την παράκληση μαζί με τους πατέρες που συνόδευαν τους προσκυνητές και τις μοναχές της Ιεράς Μονής και την αρτοκλασία. Στο αρχονταρίκι της Μονής, προσφέρθηκαν εκ μέρους των αδελφών της Μονής εξαιρετικά κεράσματα πολλά εκ των οποίων προσφέρθηκαν και από τους ευσεβείς προσκυνητές μας. Στο αρχονταρίκι, ο πατέρας Κωνσταντίνος μίλησε στους προσκυνητές μας για το έργο της Ιεράς Μονής και των αδελφών, που εφαρμόζουν το Αποστολικό «αδιαλείπτως προσεύχεστε» και ευχαρίστησε την αδελφότητα για την καλοσύνη και την αγάπη τους. Μετά την Ιερά Μονή ακολούθησε η επίσκεψη όλων των προσκυνητών στην 5 πορεία της Γαλιλαίας στην πόλη της Παιανίας. Οι προσκυνητές μας από το Λαύριο, μόλις έφθασαν στον χώρο της εκδήλωσης, έσπευσαν να λάβουν την ευλογία του Σεβασμιωτάτου μας Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, και ακολούθησε η εκδήλωση με την εξαιρετική ομιλία του Σεβασμιωτάτου μας για το σημαντικό έργο που επιτελεί η ανακουφιστική Μονάδα Γαλιλαία, την προσφορά της στον ασθενή και βέβαια σε όλη την οικογένεια του. Η εκδήλωση έκλεισε με την καθιερωμένη πορεία 5 , της Γαλιλαίας με το Σεβασμιώτατό μας, τις αρχές του τόπου μας, τον κλήρο και τον ευσεβή Λαό μας στον χώρο που θα γινόταν η πολιτιστική εκδήλωση, με τραγούδια και παραδοσιακές μουσικές. Οι προσκυνητές ωφελήθηκαν εξαιρετικά από την σημερινή Προσκυνηματική Αποστολή. Ο υπεύθυνος πατέρας Κωνσταντίνος Συρίγος ευχαρίστησε από καρδιάς όλους τους προσκυνητές και ευχήθηκε πλούσια την ευλογία Του Κυρίου μας στην ζωή τους, στις οικογένειες τους και σε όλους τους συνανθρώπους μας!
Εκ της Γραμματείας του Ιερού Ναού

















Με κατάνυξη και πνευματική αγαλλίαση πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη προσκυνηματική εκδρομή στο «Νησί της Μεγαλόχαρης»
Με τις καρδιές γεμάτες πίστη, ελπίδα και θρησκευτική ευλάβεια, οι ενορίτες του Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Ανδρέου Λαυρίου πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη μονοήμερη προσκυνηματική εκδρομή στο ιερό νησί της Τήνου.
Η εξόρμηση αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία πνευματικού ανεφοδιασμού και σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των μελών της ενοριακής μας κοινότητας.
Στο επίκεντρο η Παναγία της Τήνου
Πρώτος και κύριος σταθμός των προσκυνητών ήταν ο Πανίερος Ναός της Ευαγγελιστρίας. Σε κλίμα βαθιάς κατάνυξης, οι πιστοί είχαν την ευλογία να ασπαστούν το θαυματουργό εικόνισμα της Μεγαλόχαρης, εναποθέτοντας τις προσευχές και τις παρακλήσεις τους. Στον ιερό χώρο του προσκυνήματος τελέστηκε Ιερά Παράκληση υπέρ υγείας, φωτισμού και ενισχύσεως όλων των ενοριτών, καθώς και των οικογενειών τους.
Η πνευματική συνοδοιπορία συνεχίστηκε με την επίσκεψη στην ιστορική Ιερά Μονή Οσίας Πελαγίας. Εκεί, οι προσκυνητές βίωσαν στιγμές σπάνιας θρησκευτικής συγκίνησης, καθώς:
Προσκύνησαν την Τιμία Κάρα της Οσίας Πελαγίας, αντλώντας δύναμη από το παράδειγμα του ασκητικού της βίου.
Ξεναγήθηκαν και προσευχήθηκαν στο ιερό κελί της Οσίας, τον χώρο όπου η ίδια αξιώθηκε να δει το όραμα που οδήγησε στην εύρεση της Αγίας Εικόνας.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με μια όμορφη περιήγηση στα παραδοσιακά, κυκλαδίτικα σοκάκια της Χώρας της Τήνου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, να απολαύσουν τον καφέ τους, να συζητήσουν και να γευτούν τις τοπικές λιχουδιές, επιστρέφοντας στο Λαύριο με τις καλύτερες αναμνήσεις και ανανεωμένο πνευματικό σθένος.
«Η εκδρομή αυτή ήταν μια ανάσα ψυχής για όλους μας. Ο συνοδός και εφημέριος του Ιερού ναού Αγίου Αποστόλου Ανδρέου λαυρίου π. Κωνσταντίνος, ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν στην άψογη διεξαγωγή αυτού του προσκυνήματος και ευχήθηκε η Παναγία μας και η Οσία Πελαγία να σκέπουν και να ευλογούν όλους μας»
Εκ της Γραμματείας του Ιερού Ναού





































Ο Ιερός Ναός Αγίου Αποστόλου Ανδρέου Λαυρίου, σε συνεργασία με τις όμορες Ενορίες της πόλης μας, θα συμμετάσχει στην 5η πορεία για την “ΓΑΛΙΛΑΙΑ” που θα πραγματοποιηθεί στις 7 Ιουνίου 2026.
Συνάντηση στον Ιερό Ναό Αγίου Αποστόλου Ανδρέου ώρα 15:00 μ.μ για αναχώρηση με πούλμαν. Αρχικά θα επισκεφτούμε την Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Βάρης-Κορωπίου όπου θα τελεστεί Εσπερινός και Παράκληση. Κέρασμα στο Αρχονταρίκι της Ιεράς Μονής.
Στη συνέχεια θα μεταβούμε στην πόλη της Παιανίας, στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής για την εκδήλωση της 5ης πορείας της Ανακουφιστικής Μονάδας “ΓΑΛΙΛΑΙΑ”.
Θα ακολουθήσει συναυλία της ορχήστρας “ΚΑΝΩΝ” με τη συμμετοχή του Γεράσιμου Ανδρεάτου και της Σοφίας Μάνου.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στα τηλέφωνα του Ιερού Ναού 2292022411, 6976561690.
Εκ της Γραμματείας του Ιερού Ναού